Skip to Content

Nested Portlets Nested Portlets

7/11/2024

صباغی شهردار قزوین مطرح کرد:

پویایی و نشاط جلسات قرآنی؛ راهکار جذب جوانان به قرآن

صباغی شهردار قزوین مطرح کرد:پویایی و نشاط جلسات قرآنی؛ راهکار جذب جوانان به قرآن است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین المللی شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی در نشست با خوش پنجه مدیر مهد قرآن استان به همراه مربیان قرآن قزوین که در سالن مفاخر شهرداری برگزار شد؛ افزود: جلسات قرآن باید مردمی و در مساجد محلات و با شور و نشاط برگزار شود.

وی اضافه کرد: در قرآن کریم آمده است؛ تنها جایی که جوانان می‌توانند با قرآن و معنویت آشنا شوند، مساجد است.

شهردار قزوین در بخش دیگری از سخنانش گفت: پویایی و نشاط جلسات قر آنی؛ راهکار جذب جوانان به قرآن است، لذا مربیان قرآن باید با استفاده از شیوه های به روز و جذاب در راستای تشویق و ترغیب نسل جوان به آموزش حفظ و مفاهیم قرانی گام بردارند.

شهردار قزوین در ادامه سخنانش گفت: مربیان، حافظان قران و افرادی كه در خدمت قرآن هستند، مسوولیت سنگینی برای جاری كردن ارزشهای قرآنی در جامعه بر عهده دارند.

صباغی در ادامه خاطرنشان کرد: طرح هر حافظ یک شهید برنامه بسیار خوبی است، انتخاب یک شهید برای حفظ قرآن کریم باعث می شود که ما به آن شهید توسل کنیم و با او زندگی کنیم و با گذشت زمان متوجه می‌شویم که همراه شهدا شده‌ایم.

وی اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید؛ «کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده نپندارید بلکه آنها زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خوردند» و جایگاه شهید در همین آیه شریفه مشخص است و مقام بالایی را شهدا دارند.

صباغی تاکید کرد: باید بین قرآن و ترویج فرهنگ و ایثار شهادت پیوندی ایجاد کنیم.

شهردار قزوین شهدا همواره تاکید داشتند، دست از ولایت و رهبری امت برنداریم و ولایتمدار باشیم.

وی در پایان افزود: امروز ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید ادمه دهنده راه شهدا باشیم و وصایای شهدا را الگوی کار خود قرار دهیم.

 

انتهای پیام/

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو