Skip to Content

Nested Portlets Nested Portlets

8/1/2019

عرشیان:

30 حلقه لاستیک حمایتی پانزده نفر از برندگان همایش های اول و دوم تاکسیران شهر من تحویل شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تحویل 30 حلقه لاستیک حمایتی پانزده نفر از برندگان همایش های اول و دوم «تاکسیران شهر من»، توسط سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: در برگزاری همایش های اول و دوم «تاکسیران شهر من»، پانزده نفر از تاکسیرانان و خانواده های آنان طبق قرعه کشی، برنده دو حلقه لاستیک حمایتی شدند که این لاستیک ها روز گذشته به آنان تحویل شد.

وی اظهار داشت: همایش اول و دوم تاکسیران شهر من با برنامه های متنوع شاد و آموزنده فرهنگی و ورزشی در تاریخ 13 تیر و 2 مرداد سال 1398 با حضور جمع کثیری از تاکسیرانان و خانواده های آنان، شهروندان و مسئولین در پیاده راه فرهنگی سبزه میدان و پارک بانوان برگزار گردید که در این همایش ها 15 نفر از تاکسیرانان و خانواده های آنان به قید قرعه برنده یک حلقه لاستیک حمایتی سازمان تاکسیرانی شدند.

عرشیان در خاتمه تصریح کرد: این همایش ها که به منظور تقدیر از زحمات رانندگان تاکسی و ایجاد حس نشاط و شادابی در میان تاکسیرانان و خانواده های آنان برگزار می شود، به طور ماهیانه تا سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

پایان پیام

 

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو