Skip to Content

Asset Publisher

6/23/2024

امام جمعه موقت قزوین:

"رویداد میدان" یک فعالیت فرهنگی مردمی، محله محور، بسترساز و خلاق است

آیین رونمایی از پوستر رویداد میدان ۳ و جشنواره محلات غدیری ۲ در سالن جلسات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ آیین رونمایی از پوستر رویداد میدان ۳ و جشنواره محلات غدیری ۲ در سالن جلسات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام خضری امام جمعه موقت قزوین و دبیر جبهه فرهنگی در این مراسم بیان کرد: بستر این الگوی مردمی با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین فراهم شده که جای قدردانی از مسئولان مربوطه را دارد.

وی افزود: مردمی‌سازی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، نیازمند فناوری و نرم‌افزارهای مناسب است و در حقیقت سازمان‌ها و ارگان‌های متولی موظف به بستر‌سازی و ایجاد یک ریل فرهنگی تاثیرگذار و تحول‌گرا بوده تا مردم بتوانند نقش‌آفرینی کنند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: بسترسازی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید در راستای آن سرمایه‌گذاری و هزینه کرد که این بستر گاه در قالب ایجاد یک مرکز و مکان بوده و گاهی به شکل راه‌اندازی یک پویش است.

وی با تاکید بر اینکه برای نهادینه سازی فرهنگ زندگی امیرالمومنین علی (ع) باید همه مردم از هر قشر و گروه سنی را وارد میدان عمل کنیم، گفت: همه آحاد جامعه تمایل به مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی و دینی_مذهبی دارند اما بستر مناسب برای انجام این امور فراهم نیست.

حجت الاسلام خضری اظهار کرد: اگر روی این الگوها متمرکز شویم و در مناسبت‌ها و رویدادهای فرهنگی مختلف تمرین کنیم تا به عنوان یک طرح ویژه در متن جامعه نهادینه شود و به مناسبت تقویمی مثل روز قزوین تبدیل شود قطعا شاهد اتفاقات برجسته‌ای در این عرصه خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای نهادینه شدن و معرفی شایسته رویداد فرهنگی میدان و جشنواره محلات غدیری باید کارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای با همراهی صدا و سیما و اصحاب رسانه در دستور کار قرار بگیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اصل موضوع در بحث جلب مشارکت‌های مردمی، اعتماد سازی است که با تحقق این امر اتفاقات خوبی با همکاری و مشارکت مردم و سازمان‌ها رقم می‌خورد.

وی در پایان گفت: رویداد میدان به عنوان یک فعالیت ویژه فرهنگی، مردمی، محله محور، بسترساز، متنوع و خلاق در مناسبت‌های مختلفی از قبیل عید غدیر و نیمه شعبان با تبیین، تبلیغات و روایت‌‌گویی می‌تواند تکرار شود و به عنوان یک سنت حسنه حتی با تغییر مدیریت‌ها تداوم یافته و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

اتمام پیام/

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو