Skip to Content

7/8/2024

افظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین:

پروژه مطالعه و بررسی راهکارهای مدیریت ترافیک هسته مرکزی شهر در حال انجام است

حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، گفت: پروژه مطالعه و بررسی راهکارهای مدیریت ترافیک هسته مرکزی شهر با رویکرد انتظام بخشی تردد، کاهش آلودگی زیست محیطی و صوتی، افزایش و تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی و حمل و نقل سبز و تسهیل در استفاده از کاربری های مختلف سطح شهردر حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین؛ محمد اسماعیل حافظی گفت: با عنایت به افزایش سرانه مالکیت خودرو طی سالهای اخیر و به مرور زمان افزایش میزان ترافیک علی الخصوص در مناطق مرکزی شهر قزوین و ایجاد صف های طولانی ترافیک در معابر مذکور و در پی آن افزایش زمان سفر و نارضایتی شهروندان، این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

حافظی افزود: این سازمان ضمن بررسی وضعیت موجود، اقدام به طراحی و ارائه طرح مناسب جهت مدیریت تردد در محدوده مورد مطالعه نموده و در پایان طرح ها و نقشه های پیشنهادی برای اصلاح مشکلات موجود ارائه می نماید.

پایان پیام/

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو