Skip to Content

7/9/2024

صباغی شهردار قزوین:

مجموعه مدیریت شهری، همواره حامی و پشتیبان ورزشکاران است

صباغی شهردار قزوین گفت: مجموعه مدیریت شهری، همواره حامی و پشتیبان ورزشکاران است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ صباغی شهردار قزوین گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهرداری در راستای ترویج فرهنگ فعالیت‌های ورزشی با کمک مدیران استانی و شورا پشتیبان ورزشکاران استان است.

مهدی صباغی در مراسم «تکریم و بدرقه قهرمانان و مربیان استان قزوین اعزامی به مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس»، اظهار کرد: باعث خرسندی و افتخار است که نام ورزشکاران قزوینی امروز در مسابقات جهانی، که محل قدرت نمایی و ارایه تمدن و فرهنگ است در راستای اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی درخشیده می شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران الگو و اسطوره های نسل های آینده هستند که به تبعیت از این قهرمانان قطع به یقین تعداد ورزشکاران استان نیز افزایش می یابد.

صباغی گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی پیشرفت های خوبی از منظر اماکن و امکانات ورزشی در مرکز استان وجود دارد و سالن های بزرگ و کوچک و چمن های مصنوعی توسط شهرداری ایجاد شده است. شهردار قزوین تصریح کرد: همچنین در سطح استان قزوین از تیم فوتبال " شمس آذر" پشتیبانی هایی توسط این سازمان انجام شده و برنامه های حمایتی از دیگر رشته های ورزشی نیز در دستور کار است.

 

انتهای پیام/

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو