وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی خبر داد:
رسیدگی به 42 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 و سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی در سه ماهه دوم سال 1403
محمدرضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از رسیدگی به 42 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 و سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی در سه ماهه دوم سال 1403 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: در تابستان سال جاری به 11 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 و 31 مورد تماس با سامانه پیامکی سازمان تاکسیانی رسیدگی و پاسخگویی شده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد: بیشتر شکایات رسیده، در خصوص عدم رعایت نرخ مصوب، دریافت کرایه اضافه، برخورد نامناسب با مسافر و عدم رعایت شئونات اسلامی بوده است که به دقت توسط سازمان تاکسیرانی مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وثوق نیا در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان میتوانند هر گونه شکایات، انتقادات، پیشنهادات و حتی تقدیر و تشکر خود از عملکرد تاکسیرانان را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 607، سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی به شماره 30007133، سامانه 137 و بازرسان سازمان تاکسیرانی مستقر در سطح شهر در میان بگذارند.
پایان پیام
related images
Nested Portlets
- منطقه دو شهرداری قزوین در هفته ای که گذشت
- 2 هزار و 66 متر ترمیم ترانشه معابر در ناحیه شهیدبابایی انجام شده است
- 477 متر مربع از معابر ناحیه شهید بهشتی جدولگذاری شد
- رسیدگی به 42 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 و سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی در سه ماهه دوم سال 1403
- 15375869_1403-7-4.xlsx
- 15003695_1403-7-4.xlsx
- 8909416_1403-7-4.xlsx
- پیاده روسازی هزار و 432 متر از معابر ناحیه شهیدبابایی قزوین
- 6 هزار و 646 متر از معابر ناحیه شهید بهشتی لکه گیری شد
- سنجش و اندازهگیری عوامل زیانآور محیط کار در معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری قزوین انجام شد