Skip to Content

6/15/2024

برگزاری دوره آموزشی روخوانی قرآن برای کودکان

دوره آموزشی تقویتی یادگیری و روخوانی قرآن مجید برای رده سنی کودکان زیر نظر شهیدی مدرس قرآن در خانه مشارکت های مردمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین؛ دوره آموزشی تقویتی یادگیری و روخوانی قرآن مجید برای رده سنی کودکان زیر نظر شهیدی مدرس قرآن در خانه مشارکت های مردمی برگزار شد.

گفتنی است؛ یکى از حقوق فرزند بر پدر، تعلیم قرآن است. پدر وظیفه دارد نیکو خواندن قرآن‌ را به فرزند بیاموزد و وسیله‌ی یادگیرى را براى او فراهم نماید. آموزش قرآن کریم برای فرزندان، بایستی قبل از هر چیز این اعتقاد و باور برای آنان ایجاد شود که خدای متعادل خالق و بروردگار ایشان است و قرآن نیز کلام او می باشد تا اینکه روح قرآن در قلبشان نفوذ کند و نور آن در افکار و ادراکات و حواسشان بتابد و آن را روشن گرداند. 

حضرت رسول اکرم (صلّی الله علیه و آله) فرمودند: آگاه باشید که هرکس قرآن بیاموزد و به دیگران یاد دهد و به احکام و دستورات آن عمل کند، من سوق دهنده و راهنماى او به سوى بهشت هستم.

اتمام پیام/

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو