Skip to Content

6/18/2024

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خبرداد:

ارائۀ خدمات رایگان ورزشی به رانندگان تاکسی و خانواده های آنان در باشگاه ورزشی سازمان تاکسیرانی

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ارائه خدمات رایگان ورزشی به رانندگان تاکسی و خانواده های درجه یک آنان در باشگاه ورزشی سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا افزود: با توجه به اهمیت ورزش در سلامتی و شادابی تاکسیرانان زحمتکش، باشگاه ورزشی سازمان تاکسیرانی در طول سال در خدمت خانوادۀ بزرگ تاکسیرانان است.

وی ادامه داد: طبق برنامه تنظیم شده، استفاده از این باشگاه ورزشی که در طبقه پایین سازمان تاکسیرانی قرار دارد، روزهای فرد و زوج از ساعت 9 تا 11 صبح مخصوص بانوان و روزهای زوج، از ساعت 19 تا 21 شب ویژه آقایان است و تمرینات ورزشی آنان به طور مجزا زیر نظر مربیان مجرب آقا و خانم با روش های علمی انجام می شود.

وثوق نیا در خاتمه یادآور شد: خدمات ورزشی رایگان علاوه بر تاکسیرانان به رانندگان حوزه بار و خانواده های درجه یک آنان نیز ارائه می شود و متقاضیان جهت استفاده از این خدمات می توانند به مسئول واحد ورزش سازمان تاکسیرانی مراجعه نمایند.

پایان پیام

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو