Skip to Content

6/18/2024

رجبی، رئیس گروه آمار و مهندسی اطلاعات:

بازدید مدیران شهرداری زنجان از مدیریت برنامه و بودجه شهرداری قزوین

رجبی، رئیس گروه آمار و مهندسی اطلاعات معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری نشست مشترک با مدیران شهرداری زنجان در راستای تبادل اطلاعات و اشتراک دستاوردهای گروه‌های برنامه‌ریزی و آمار و مهندسی اطلاعات و تبادل اطلاعات در حوزه مدیریت برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ الهام رجبی گفت: در جریان این بازدید که با حضور صفاری‌زاده، مسئول گروه آمار و مهندسی اطلاعات و حیدریان، مسئول گروه برنامه‌ریزی شهرداری زنجان در راستای تبادل اطلاعات، بهره‌مندی از تجربیات فی‌مابین و دستاوردهای گروه‌های برنامه‌ریزی و آمار و مهندسی اطلاعات و تبادل اطلاعات در حوزه مدیریت برنامه و بودجه انجام شد؛ مجموعه خدمات گروه‌های برنامه‌ریزی و آمار و مهندسی اطلاعات مجموعه مدیریت شهری قزوین به اشتراک گذاشته شد.

رئیس گروه آمار و مهندسی اطلاعات شهرداری قزوین افزود: در این نشست نقاط ضعف و قوت نرم‌افزارهای مورد استفاده در حوزه آمار و مهندسی اطلاعات مدیریت برنامه و بودجه در زمینه جمع‌آوری اطلاعات و فرآیند بارگزاری داده‌ها و گزارش‌گیری از آن مورد بررسی و تبادل نظر حاضرین قرار گرفت.

رجبی تصریح کرد: ازجمله موضوعات مورد توجه در این بازدید، مراحل و روند تدوین و انتشار سال‌نامه آماری شهرداری قزوین بود که این مهم طی فرآیندی یک‌ساله به همت گروه آمار و مهندسی اطلاعات تحت نظر مدیریت برنامه‌وبودجه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، شامل اطلاعات آماری معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و ادارات و مؤسسات زیرمجموعه شهرداری منتشر می‌شود.

پایان پیام/

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو