Skip to Content

7/8/2024

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری؛

آغاز عملیات اجرایی در بزرگترین میدان شهر قزوین

صالحی، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین از آغاز عملیات اجرایی احداث فضای سبز میدان ۴ هکتاری کاسپین به عنوان بزرگترین میدان شهر قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز، صالحی با بیان این مطلب افزود: با توجه به  نقش موثر سرسبزی و زیبایی در افزایش نشاط و سرزندگی در شهروندان و طراوت محیط شهر، پس از سال ها انتظار و درخواست شهروندان محترم محله مینودر، به همت شورا و مدیریت شهری قزوین، عملیات اجرایی آماده سازی بستر این میدان واقع در شهرک مینودر، تقاطع بلوارهای غدیر و شهید صیادشیرازی توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری آغاز شد.

صالحی ادامه داد: هم اینک ضمن تجهیز کارگاه این پروژه، عملیات آماده سازی میدان شامل خاکبرداری، خاکریزی و تسطیح بستر در حال انجام است.

 این مقام مسئول اضافه کرد: پیش از اجرای این پروژه، زیرساخت های انتقال آب خام به این میدان انجام شده است و در ادامه کار با توجه به موقعیت جغرافیایی این میدان و نزدیکی به بازارچه برکت شهرداری علاوه بر اجرای طرح های فضای سبز، امکانات رفاهی لازم برای بهره مندی شهروندان مهیا می شود.

 

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو