Skip to Content

7/29/2024

مدیر مرکز 137 خبرداد؛

مرمت آسفالت معابر بیشترین درخواست در نخستین ماه تابستان

کوزه‌گرها، مدیر مرکز 137 مرمت آسفالت معابر را بیشترین درخواست شهروندان در تیرماه سال جاری اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 137؛ مهدی کوزه‌‎گرها،مدیر مرکز در توضیح آخرین داده آماری نخستین ماه تابستان گفت: در تیرماه سال جاری 4 هزار و 909 بار تلفن‌های مرکز به صدا درآمده که در این بین 2 هزار و 497 درخواست شهروندان در سامانه ثبت و  پیگیری شده‌است.

او افزود:  همه درخواست‌های شهروندان قابلیت ثبت ندارد؛ در واقع برخی از تماس‌ها یا تکراری بوده یا در حیطه وظایف شهرداری نبوده‌است.

کوزه‌گرها خاطرنشان کرد: بیشترین درخواست شهروندان، مرمت آسفالت معابر بوده که ناشی از فرسودگی و حفاری  انشعابات آب،برق ،گاز ومخابرات است؛ البته در ماه گذشته نیز این درخواست در راس مطالبات شهروندی قرار داشته است.

مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر، همچنین با اشاره به دیگر مطالبات شهروندان که با مرکز 137 در میان گذاشته‌اند،گفت:  نظافت معابر،لایروبی جوی، شست و شوی مخزن زباله و تخلفات ساختمانی نیز به ترتیب بیشترین درخواست‌های شهروندان از مدیریت شهری بوده‌است.

این مدیر شهری، در ادامه سازمان مدیریت پسماند را در راس سازمان‌هایی اعلام کرد که بیشترین درخواست های ثبت شده را داشته است.

به گفته کوزه گرها،نظافت معابر، لایروبی جوی، شست وشوی مخزن زباله، جمع آوری سگ های بی صاحب و رها شدن خاک ونخاله ساختمانی بیشترین های مطالبات مردمی از سازمان پسماند بوده‌است.

البته او،  سازمان‌های   پارک ها و فضای سبز،حمل و نقل و ترافیک، زیباسازی وسازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی   را در جایگاه های بعدی ثبت و ارجاع پیام شهروندان و مراکز توسعه اجتماعی وکنترل ترافیک را جزوکمترین‌ خواسته‌های شهروندی  اعلام کرد.

مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر همچنین به جایگاه مناطق چهارگانه شهرداری در ارجاع درخواست شهروندان  نیز پرداخت.

کوزه گرها در این باره بیان کرد: منطقه 2 در راس  ثبت و انتقال پیام‌های شهروندان قرار دارد و پس از آن منطقه یک و منطقه چهار در این جایگاه هستند؛ اما منطقه 3 در بین مناطق کمترین پیام های ارجاعی را داشته‌است.

پایان پیام

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو