12/9/2018

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین

بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری

رییس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور گفت: راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین با توجه به برنامه های این شهرداری برای گسترش گردشگری شهری از کارهایی است که می تواند الگوی خوبی برای سایر شهرداریهای کشور باشد.

                   به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین، مهدی جمالی نژاد که روز جمعه 16 آذر از پروژه های سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین بازدید می کرد، اظهار کرد: گسترش گردشگری یکی از برنامه‌های شهر قزوین برای توسعه شهری است و در این راستا به تازگی شهرداری قزوین نخستین اتوبوس گردشگری دو طبقه را برای ارایه خدمات به گردشگران در مسیر ویژه گردشگری این شهر راه اندازی کرده است.

وی ابرازامیدواری نمود که فعالیت این اتوبوس خاص بین مقاصد گردشگری شهر قزوین در بافت تاریخی و سایر مقاصد گردشگری شهر باعث رضایتمندی گردشگران و مسافران و اهالی شهر قزوین شود.

جمالی نزاد همچنین گفت: اقدام ارزشمندی که سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین انجام داده، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است که می تواند به عنوان قطب بازسازی ناوگان فرسوده کشور معرفی شود.

رییس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور گفت: ما آمادگی داریم در ساخت اتوبوس از تجربه و نگاه ارزشمند شهرداری قزوین استفاده کنیم و سفارش کار بدهیم.

جمالی نژاد همچنین از محمد حسن ایرانخواه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و همکارانش تقدیر نمود.

related images

7/4/2024

تعمیر و مرمت پل فلزی کوچه شهید اکبری چوبیندر

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از تعمیر و مرمت پل فلزی کوچه شهید اکبری چوبیندر توسط واحد اجرایی سامانه 137 با هماهنگی ناحیه منفصل شهری چوبیندر و خیرآباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ، سید مهدی حاجی سید رضی از مرمت پل های فلزی و دریچه های محدوده این ناحیه توسط واحد اجرایی سامانه 137 خبر داد و گفت: برای پیشگیری از بروز هرگونه حادثه برای اهالی کوچه شهید اکبری و عابرین این معبر پل فلزی کوچه شهید اکبری با هماهنگی ناحیه منفصل شهری چوبیندر و خیرآباد تعمیر و مرمت شد. 

وی افزود: تعمیر و مرمت پل های فلزی و دریچه ها یکی از اقداماتی است که هر روزه با توجه به فرسودگی این پل ها توسط واحد اجرایی سامانه ۱۳۷منطقه یک در سطح منطقه به صورت روزانه بازدید و در صورت نیاز تعویض و ترمیم می شوند.

وی خاطرنشان کرد:می توان نصب پل های عبور خودرو در نقاط سطح شهر را یکی از زمان بر ترین پروژه های مخفی سطح شهر دانست که شاید بسیاری از شهروندان از آن غافلند اما خدمتگزارانشان در واحد اجرایی سامانه 137 منطقه یک شهرداری قزوین همواره با تعویض آنها که به وفور در سطح شهر وجود دارند در جهت عبور و مرور آسانتر اقدام می کنند.

سید رضی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده پل های فلزی و دریچه های فلزی که شکسته یا مزاحمت صوتی در هنگام عبور خودروها تولید می کنند با سامانه ۱۳۷ تماس و گزارش کنند تا عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ در سریعترین زمان ممکن اقدام به تعمیر،ترمیم و تعویض کنند.

related images