جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

6/29/2024

شروع جشنواره کلاس‌های تابستانی

فرهنگسرای تخصصی خانواده قزوین با برگزاری کلاس‌های متنوع به استقبال تابستان رفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ فرهنگسرای تخصصی خانواده شهرداری قزوین واقع در خیابان منتظری با برگزاری مراسمی در فضایی شاد و مفرح، برگزاری کلاس‌های تابستانی خود را همزمان با عید سعید غدیر کلید زد.

در این مراسم که با جشن عید سعید غدیر خم همراه بود، کودکان و نوجوانان به همراه والدین خود در مراسم آغاز به کار کلاس ‌های تابستانی فرهنگسرای ویژه خانواده حضور داشتند.

مولودی خوانی، اجرای سرود، سخنرانی با محوریت اهمیت برگزاری جشن غدیر همچنین معرفی کلاس‌های آموزشی فرهنگسرا جهت آشنایی بیشتر خانواده‌ها برای ثبت نام خود و فرزندان از جمله برنامه های این مراسم بود.

فرهنگسرای تخصصی خانواده با شروع فصل تابستان برنامه‌ریزی مناسبی جهت تشکیل دوره‌های آموزشی متنوع متناسب با گروه‌های سنی مختلف کودک و نوجوان انجام داده است.

گفتنی است، فرهنگسرای خانواده از ظرفیت بالایی در برگزاری کلاس های متعدد و متنوع متناسب با نیاز اهالی منطقه منتظری قزوین برخوردار است.

برگزاری کلاس.های آموزش قرآن، تریکوبافی، خیاطی، خانه کودک، کیک‌پزی، برگزاری اردوهای تفریحی و استخر برای شرکت کنندگان در کلاس های فرهنگسرا، آموزش نقاشی نوجوانان، برگزاری کلاس روخوانی فارسی و کلاس ژیمناستیک کودکان از جمله کلاس‌هایی است که در این فرهنگسرا دایر می‌باشد.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام در این کلاس‌های علمی، آموزشی، ورزشی و تفریحی همه روزه به فرهنگسرا تخصصی خانواده قزوین مراجعه کنند.

اتمام پیام/

related images