جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

7/6/2024

برگزاری کلاس خوشنویسی(خط تحریری) ویژه دانش‌آموزان در فرهنگسرا تخصصی خانواده

کلاس خوشنویسی(خط تحریری) و زیبانویسی با مداد و خودکار در رده‌های سنی کودک و نوجوان در فرهنگسرا تخصصی خانواده قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ کلاس خوشنویسی(خط تحریری) و زیبانویسی با مداد و خودکار در رده‌های سنی کودک و نوجوان در فرهنگسرا تخصصی خانواده قزوین برگزار می‌شود.

در این کلاس دانش‌آموزان، تکنیک‌های هنر خوشنویسی، شیوه صحیح نگه داشتن مداد یا خودکار در دست و روش درست نوشتن حروف و کلمات یاد می‌گیرند تا اثری زیبا و هنرمندانه خلق کنند.

کلاس آموزش خوشنویسی (خط تحریری) روزهای شنبه و چهارشنبه در دو گروه از ساعت ۱۱ الی ۱۲ و ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ توسط مربی توانمند خانم آغاسی به کودکان و نوجوانان علاقمند به این رشته هنری آموزش داده می‌شود.

گفتنی است، هنر خوشنویسی در کهن شهر قزوین ریشه‌ای به قدمت فرهنگ، ادب و تمدن این شهر دارد لذا این شهر مینودری با بهره‌مندی از هنرمندان فرهیخته و پیشکسوت این حوزه به پایتخت خوشنویسی ایران شهره دارد.

فرهنگسرای تخصصی خانواده با برگزاری کلاس‌های خوشنویسی و زیبا نویسی سعی در احیای این هنر ارزشمند در میان کودکان و نوجوانان شهری دارد که با عنوان پایتخت خوشنویسی در کشور معرفی شده است.

اتمام پیام/

related images