جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

7/18/2024

روند همکاری‎های مشترک جهت ارائه خدمات الکترونیکی بین شهرداری قزوین و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت

اولین جلسه کارشناسی و تخصصی جهت تسریع همکاری مشترک بین معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین، سازمان فاوا شهرداری قزوین و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در راستای الکترونیکی کردن ارائه خدمات به ارباب رجوع در زمینه کنترل نقشه، گزارشات ناظر و ارائه خدمات مشترک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ این جلسه که با حضور کارشناسان نهادهای ذیربط برگزار شد، جهت تسریع روند همکاری بعد از ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

بر اساس این گزارش؛ موضوعات چگونگی ارسال اطلاعات و بارگذاری آن توسط هر سازمان از طریق وب سرویس و کارتابل مشترک مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت تا در زمان اجرا با مشکل مواجه نشوند. 

گفتنی است؛ دریافت فرم استحکام بنا، گزارشات ناظر، ارسال سیستمی نقشه‌ها و سایر اقدامات مشترک که به صورت سیستمی انجام می‌شود از موضوعات همکاری مشترک بین معاونت شهرسازی و معماری، نظام مهندسی ساختمان و سازمان فاوا جهت الکترونیکی کردن و حذف فیزیک می‌باشد.

بر اساس این گزارش؛ سیسمتی شدن ارائه خدمات مشترک باعث تسهیل کار، کاهش رفت و آمد مالکان و هزینه ها، تسریع در صدور پروانه های ساختمانی شده و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و کمک به محیط زیست، کنترل دقيق نقشه‌ها، کنترل سوابق، جلوگیری از جعل اسناد و حفظ یکپارچگی مستندات هنگام تغییرات و اصلاحات نقشه‌ها را به همراه دارد.

 

انتهای پیام/

 

related images