جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

7/20/2024

صباغی شهردار قزوین:

رویکرد شهرداری قزوین، توسعه فعالیت‌های قرآنی است

صباغی شهردار قزوین: گفت: امروز تفکر و رویکرد شهرداری و مدیریت شهری قزوین، توسعه فعالیت‌های قرآنی است چراکه قرآن کتاب آسمانی است که هرکس از دستورات آن پیروی کرده و در مسیر تحقق اهداف قرآنی قدم بردارد به سعادت دنیوی و اخروی رهنمون شده و نجات پیدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، مهدی صباغی در حاشیه برگزاری دومین همایش تجلیل از حافظان کل قرآن کریم و بیستمین همایش تجلیل از حافظان جزء که در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: امروز تفکر و رویکرد شهرداری و مدیریت شهری قزوین، توسعه فعالیت‌های قرآنی است چراکه قرآن کتاب آسمانی است که هرکس از دستورات آن پیروی کرده و در مسیر تحقق اهداف قرآنی قدم بردارد به سعادت دنیوی و اخروی رهنمون شده و نجات پیدا می‌کند.

وی با تاکید براینکه قرآن بهترین راهنما و کتاب هدایت بشریت است، افزود: خدا را شاکریم توفیق پیدا کردیم تا بخشی از مبانی فکری و اندیشه‌ای خود را در مسیر تقویت علوم قرآنی و ترویج آموزه‌های دینی در جامعه به کار بگیریم.

صباغی ادامه داد: خوشبختانه شاهد استقبال خوب مردم شهر قزوین از فعالیت‌های قرآنی هستیم و کانون‌های قرآنی موفقی در این شهر فعال هستند.

وی تصریح کرد: شهرداری قزوین حامی و پشتیبان فعالان قرآنی است البته بیشتر فعالیت‌های قرآنی به شکل مردمی بوده و ما هم با برگزاری همایش‌هایی از این قبیل، نقش حمایتی داریم اما کار اصلی را خود مردم با اراده و هزینه خود انجام می‌دهند.

شهردار قزوین اظهار کرد: در زمینه رشد و توسعه مباحث فرهنگی بیش از صرف بودجه و اختصاص اعتبار، اراده و عزم جدی حائز اهمیت است و اراده ما هم بر رشد انجام کارهای فرهنگی بنا شده چراکه امروز هر چه داریم ریشه در فرهنگ غنی و پرافتخار کشورمان است.

وی در پایان گفت: فرهنگ یکی از زیرساخت‌های مهم عالم بشریت است و ما بر مبنای باورها و اعتقادات خود عمل کرده و بایدها و نبایدهای ما از اعتقادات دینی و مذهبی ما سرچشمه می‌گیرد و به دنبال ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل کشور هستیم.

اتمام پیام/

related images