جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

8/1/2024

برگزاری کلاس آموزش بازی‌های مهیج و شادی‌‌بخش در خانه فرهنگ رز

آموزش بازی‌های مهیج و شادی‌‌بخش در اتاق کودک خانه فرهنگ رز با هدف تقویت تمرکز و مهارت‌های فردی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ بازی از جمله سرگرمی های لذت بخش برای کودکان است که انتخاب درست نوع بازی، می‌تواند همراه با تخلیه انرژی و هیجانات، بستری مناسب برای آموزش مباحث مختلف همچنین ارتقای سلامتی روحی و جسمی کودکان باشد.

"فوت بازی" یکی از سرگرمی های مفرح، مهیج و شادی بخش برای کودکان است که با ایجاد فضایی پر از نشاط و تحرک موجب تقویت یا افزایش تمرکز آنان می‌شود به طور مثال در بازی "هدایت توپ با فوت کردن" در یک سمت میز، کودک و در سمت دیگر وسیله‌ای قرار می‌گیرد و کودک باید با فوت کردن توپ را به داخل آن وسیله هدایت کند.

این نوع بازی‌ها تقویت عضلات تنفسی کودک، کنترل و تمرکز بیشتر آنان را به دنبال دارد و در اتاق کودک خانه فرهنگ رز، مربیان حاذق و توانمند با انتخاب انواع بازی‌های ساده و مناسب سنی کودکان به دنبال تحقق اهداف آموزشی و افزایش و حفظ سلامتی آنان هستند که این بازی برای گروه سنی ۶ تا ۷ سال اجرا شد.

همچنین آموزش "طریقه درست باز و بسته کردن دکمه و زیپ" با هدف یادگیری مهارت‌های فردی، افزایش دقت و تمرکز و تقویت دست ورزی برای گروه سنی ۵ تا ۶ سال در اتاق کودک این خانه فرهنگ اجرا شد.

گفتنی است، اتاق کودک خانه فرهنگ رز روزهای زوج هفته از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و ۱۸ تا ۱۹ با انجام بازی های متنوع و شادی آفرین برای گروه سنی کمتر از ۷ سال دایر می باشد.

اتمام پیام/

related images