جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

9/22/2024

نفرات برتر مسابقه "قوی‌ترین جوان شهر" در قزوین معرفی شدند

مسابقه "قوی‌ترین جوان شهر" با اعلام نفرات برگزیده در اوزان منفی 110 کیلوگرم و مثبت 110 کیلوگرم به خط پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ مسابقه "قوی‌ترین جوان شهر" با اعلام نفرات برگزیده در اوزان منفی 110 کیلوگرم و مثبت 110 کیلوگرم به خط پایان رسید.

در این رقابت‌ها که در رده سنی زیر 23 سال برگزار شد در وزن منفی 110 کیلو آقای امیرحسین محمدپور در جایگاه سوم قرار گرفت و آقای علی جوادی مقام دوم را به خود اختصاص داد همچنین آقای اصغر داداشی به عنوان نفر اول و قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شد.

در وزن مثبت ۱۱۰ کیلوگرم هم آقای امیرعلی معروفی با ۱۵ سال سن در جایگاه دوم ایستاد و آقای علی صفویه هم جایگاه نخست مسابقه قوی‌ترین جوان شهر را تصاحب کرد.

همچنین در پایان برنامه با حضور حسین برجی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از دست‌اندکاران و متولیان برگزاری مسابقه، مربیان ورزشی، قهرمانان و ورزشکاران برجسته مسابقات قوی‌ترین مردان کشور و جهان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ در مجموع نزدیک به 70 عنوان برنامه شاد و مفرح در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برای شهروندان قزوینی در هفته فرهنگی قزوین تدارک دیده شده بود که مسابقه "قوی‌ترین جوان شهر" پایان بخش این برنامه‌ها در سال جاری بود.

اتمام پیام/

related images