جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

9/23/2024

حضور مدیر منطقه یک شهرداری قزوین در مدرسه شهید روح ا... عجمیان

صبح امروز مدیر منطقه یک شهرداری قزوین و تعدادی از مدیران این منطقه با حضور در مدرسه شهید روح ا... عجمیان ضمن تبریک بازگشایی مدارس با کادر آموزش این آموزشگاه دولتی دیدار و گفتکو کردند.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین، سید مهدی حاجی سید رضی ضمن تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس در خلال این دیدار با بیان اینکه آموزش و پروش در موضوع تربیت و آموزش فرزندان جامعه نقش و جایگاه به سزایی دارد، خاطر نشان کرد: امروزه با توجه به مباحث و موضوعات جاری و در جریان جامعه ، مقوله پرورش و مباحث تربیتی بایستی به صورت جدی تری در کنار موضوعات آموزشی و درسی مورد توجه قراردارد.

 

وی بیان داشت: شروع مدارس در مهر ماه با نشاط و آموختن علم همراه است و نسلی جوان و آینده ساز در پشت این میزها می نشینند و ایده ها و خلاقیت را پرورش می دهند

وی تصریح کرد: در این راستا موضوعاتی چون فراگیری مهارتهای زندگی فردی و اجتماعی،مباحث فرهنگ شهروندی و شهرنشینی و آشنایی با حقوق فردی و اجتماعی و به طور کلی آموزه های لازم در زمینه شکل گیری یک شخصیت اجتماعی اثرگذار و نقش آفرین در جامعه، به ویژه متناسب با فرهنگ هر جامعه ای که دانش آموز در آن زندگی می کند، نیز از مواردی است که در مدارس ما باید بصورت گسترده تری آموزش داده شود.

سید رضی در پایان دیدار تاکیدکرد: البته اقدامات خوب و اثرگذاری طی سالیان گذشته در این زمینه ها نیز صورت گرفته، اما به یقین تقویت بنیادهای فکری برای شکل گیری شخصیت اجتماعی افراد، می تواند در آینده مسبب کاهش معضلات اجتماعی و ایجاد شهر و جامعه ای سالم تر، پویاتر و شادتر بیانجامد.

related images