جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۱

چهاردهمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی بازآفرینی شهری برگزار شد

چهاردهمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی بازآفرینی شهری با محوریت "تجربه بازآفرینی سبزه میدان شهر زنجان" به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ چهاردهمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی بازآفرینی شهری با سخنرانی دکتر مهرداد دانش دوست برگزار شد.

وی در خصوص این تجربه گفت: پروژه سبزه میدان زنجان یکی از بزرگ ترین پروژه‌های بازآفرینی کل کشور می باشد که از سال ۶۷ در طرح تفصیلی شهر زنجان پیش بینی شده بود.

دانش دوست بیان کرد: عملیات اجرایی طرح سبزه میدان از دهه ۷۰ آغاز شد و تملکات اراضی آن شروع شده که بنا به برخی مشکلات نیمه کاره مانده بود تا اینکه در ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ اقدام جدی و عملیاتی برای به نتیجه رساندن پروژه سبزه میدان با برآورد هزینه ۶۴ میلیارد تومانی آغاز شد.

 وی تصریح کرد: کل پروژه سبزه میدان زنجان در یک محدوده ۶.۶ هکتاری اجرا شده که محدوده میانی این پروژه نیز به وسعت ۲ هکتار را شامل می شود که قرار است مکانی برای اجرای برنامه های فرهنگی و آیینی باشد.

دانش دوست ادامه داد: همچنین سه هزار و ۷۰۰ متر مربع در این محدوده، غرفه‌هایی با کاربری تجاری و با زمینه فعالیت عرضه محصولات صنایع دستی و گردشگری در نظر گرفته شده است بخش شمالی این پروژه نیز به عنوان تالار شهر با ابعاد هفت هزار متر مربع در دست ساخت است که کاربری فرهنگی خواهد داشت.

 

 

 

 

 

تصاویر مرتبط