جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۱

بهرامی:

734 متر از معابر ناحیه شهری شهیدبابایی لکه گیری شد

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: اردیبهشت ماه امسال 734 متر مربع از معابر ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه دو شهرداری قزوین لکه‌گیری و ترمیم انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، بهرامی با اشاره به اقدامات این منطقه در اردیبهشت ماه اظهار کرد: در اردیبهشت ماه امسال اقدامات زیادی در زمینه های مختلف عمرانی، فرهنگی و غیره انجام شده که یکی از اقدامات لکه گیری و ترمیم معابر ناحیه شهری شهیدبابایی است.

بهرامی با اشاره به اینکه منطقه دو شهرداری قزوین به منظور روان سازی عبور و مرور شهری و با توجه به درخواست های مردم این خدمات را انجام داده است، گفت: در اردیبهشت ماه امسال 734 متر مربع از معابر ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه دو شهرداری قزوین لکه‌گیری و ترمیم انجام شده است.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین با اشاره به اهداف این عملیات عمرانی عنوان کرد: رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت ها و همچنین تامین سطحی ایمنی در معابر شهر از مهم ترین اهداف اجرای عملیات لکه‌گیری است.

این مسوول گفت: عملیات تخریب آسفالت معیوب، جمع آوری آن، تسطیح و لکه گیری و آسفالت ریزی با اولویت بندی در معابر، کوی و خیابان های سطح حوزه شهرداری منطقه 2 به طور مرتب توسط نیروهای معاونت فنی و عمرانی و معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه انجام می گیرد.

 پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط