جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۳

زارعی مديرعامل سازمان عمران شهرداری قزوين خبر داد:

اجرای روکش آسفالت معابر قزوين به صورت شبانه روزی

زارعی، مديرعامل سازمان عمران شهرداری قزوين گفت: عملیات روکش آسفالت معابر قزوين به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین؛ ایزدمهر زارعی اظهار کرد: ساماندهی معابر با چند اکیپ فعال به صورت شبانه روزی در سطح معابر شهر انجام می‌شود.

 

وی افزود: در راستاي تأمين رفاه شهروندان و بهبود وضعيت معابر عمليات روکش آسفالت به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

 

مديرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین با اشاره به اینکه زیرسازی بسیاری از پروژه ها پایان یافته است خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد مجموعه مدیریت شهری در ادامه روند بهسازی و روکش آسفالت معابر سطح شهر و سهولت در تردد وسایل نقلیه و رضایت‌ مندی شهروندان اجرای ترمیم، مرمت و روکش آسفالت معابر به‌ صورت شبانه روزی انجام می شود.

 

زارعی ادامه داد: عمليات تراش آسفالت توسط اکيپ کاملی از دو دستگاه فينيشر، دو دستگاه غلطک آهنی، یک دستگاه قيرپاش و 15دستگاه کامیون جهت حمل مصالح، یک دستگاه آسفالت تراش و 20 کارگر و ناظرین پروژه، که پس از آن، عمليات اجرايی روکش آسفالت در دستور کار اکيپ ها قرار مي‌گيرد.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر تراش، مرمت و روکش آسفالت مسیر پل ابوترابی به سمت شرکت نفت به صورت شبانه و اجرای روکش آسفالت مرحله دوم باندکندرو مشعلدار نيز توسط اکيپ هاي اجرايی روکش آسفالت به صورت روزانه همچنان ادامه دارد.

 

زارعی گفت: با توجه به مساعد بودن شرایط جوی در فصل تابستان، سعی می‌شود با تلاش شبانه روزی همکاران در حوزه آسفالت، نسبت به انجام تمام دستور کارهای تراش و روکش معابر در سطح مناطق اقدام مؤثر صورت پذیرد.

 

وی یادآور شد: در راستای نیاز مناطق چهارگانه به روکش آسفالت، کارخانه آسفالت این سازمان به صورت۲۴ ساعته و در دو شیفت ۱۲ ساعته در حال تولید آسفالت و تحویل به موقع به مناطق می باشد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط