جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۴

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین:

از ابتدای ماه محرم تاکنون؛ 32 نقطه ناحیه امامزاده علی (ع) لکه گیری و آسفالت شده است

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از اجرای روکش آسفالت 32 نقطه ناحیه امامزاده علی (ع) با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و جهت تسهیل در حرکت دستجات و هیاتهای عزاداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی از اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر این منطقه خبر داد و اظهار کرد: عملیات‌های عمرانی فقط در کالبد فیزیکی زندگی شهروندان اثرگذار نیست، بلکه فعالیت مدیریت شهری نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی و ارتقای آستانه تاب‌آوری جامعه خواهد داشت.

 وی با اشاره به مطالبه وضعیت نابسامان آسفالت معابر توسط شهروندان، تصریح کرد: حفاری‌های سازمان‌های خدمات‌رسان یکی از دلایل مشکل آسفالت معابر سطح شهر است که ما در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان، ارتقای کیفی معابر و بهبود عبور و مرور، سیما و منظر شهری و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان آن را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین ادامه داد: در همین راستا تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، عملیات لکه‌گیری آسفالت به‌طور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌ها محله‌های این منطقه زیر نظر کارشناسان نواحی مربوطه مبنی بر کیفیت و نحوه آسفالت‌ریزی از ابتدای سال جاری در حال انجام است.

این مقام مسئول داشتن خیابان‌های آسفالت و تمیز را حق شهروندان منطقه دانست و گفت: از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهرداری برای بهسازی و زیباسازی استفاده خواهد شد.

سید رضی اضافه کرد: لکه‌گیری و زیرسازی و روکش آسفالت معابر فرعی در سطح منطقه در محلات ملک آباد، بلاغی، تهرانقدیم، سپه، باغ دبیر و شهرک شهید بهشتی انجام شده است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط