رسیدگی به 44 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 و سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی در سه ماهه اول امسال

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از رسیدگی به 44 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 و سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی در سه ماهه اول سال 1403 خبر داد.

7/2/2024

دوره آموزشی انواع عوارض و نحوه محاسبه آن‌ها در شهرداری قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد: دوره آموزشی با موضوع «انواع عوارض و نحوه محاسبه آن‌ها» ویژه مسئولان و کارشناسان مناطق، مدیریت درآمد و سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین برگزار شد.

6/30/2024

بازدید و کنترل نامحسوس خطوط شهری و برون شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی توسط عوامل گشت و بازرسی

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از بازدید و کنترل محسوس و نامحسوس خطوط شهری و برون شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی توسط عوامل گشت و بازرسی این سازمان به طور...

6/30/2024
null