منطقه دو شهرداری قزوین در هفته ای که گذشت
![](/documents/10136/1011073/2b.jpg/39b38481-9186-4e32-9e8a-7f4f29cea6cf?t=1541844266034)
سیستم انتشار محتوا
ثبت 155 پیام در سامانه 137 منطقه 2 شهرداری قزوین
بهرامی خبرداد؛
سومین نشست کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار شهرداری قزوین برگزار شد
سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:
خدمات نواحی شهری قزوین به شهروندان استانداردسازی میشود
موسوی، معاون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی...
پورتلتهای تو در تو
بهرامی خبرداد؛
ثبت 155 پیام در سامانه 137 منطقه 2 شهرداری قزوین
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: تیر ماه امسال 155 پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است.
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، بهرامی با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز با توجه به حجم زیاد اقدامات منطقه دو شهرداری قزوین و برای کاهش رفت و آمد شهروندان و صرفه جویی در وقت شهروندان سامانه ای با عنوان سامانه 137 به ارایه خدمات غیرحضوری می پردازند.
وی افزود: این سامانه با هدف کاهش معضلات و مشکلات شهری و هدایت هر چه بهتر خدمات شهرداری راه اندازی شده است و تا به امروز هم نتایج خوبی را به همراه داشته است.
این مسوول گفت: در همین راستا در تیر ماه امسال 155 پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است که امیدواریم توانسته باشیم این مشکلات را برطرف کرده باشیم.
بهرامی اضافه کرد: از این تعداد 78 پیام در ناحیه شهری شهیدبابایی و 77 پیام در ناحیه شهری شهید بهشتی به ثبت رسیده است.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار داشت: سامانه 137 یکی از مراجع مهم این منطقه در برطرف کردن مشکلات شهری است و ماهانه متراژ بالایی از لکه گیری، ترمیم ترانشه و سایر خدمات شهری براساس مطالب ثبت شده در این سامانه صورت می گیرد.
پایان پیام.