دردومین ماه بهار
چهار هزار بار زنگ سامانه 137 به صدا در آمد
اردیبهشت ماه سالجاری؛ تلفنهای مرکز فوریتهای اجرایی شهر 4 هزار و 405 بار به صدا درآمد.
به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای اجرایی شهر137؛ بنابر بررسیهای آماری در اردیبهشت ماه سال جاری 4 هزار و 405 بار تلفنهای مرکز به صدا درآمده که در این بین 2 هزار و 340 درخواست شهروندان قابلیت ثبت داشتهاست.
آنگونه که دادههای آماری نشان میدهد، بیشترین درخواست مربوط به مرمت، نشست و ترمیم ترانشه آسفالت حاصل از حفاریهای انشعابات آب،برق،گاز ومخابرات بودهاست.
این درحالی است که درخواستهای برطرف کردن سدمعبر دستفروشان و خودروهای دورهگرد، سدمعبر مغازه داران، نظافت معابر به ترتیب در رتبههای بعدی قرار دارند که شهروندان در تماس با مرکز 137 خواستار پیگیری و رسیدگی شدهاند.
براساس این آمار،همچنین تخلفات ساختمانی،هرس شاخهها و درختان خشکیده،جمعآوری سگهای بیصاحب،سدمعبر مصالح ساختمانی در معابر عمومی،لایروبی جوی وشکستگی لوله آب فضای سبز در رتبههای بعدی خواستههای شهروندان قرار دارد.
البته بررسیهای آماری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیانگر آن است که تعداد تماسها حدود 8 درصد کاهش داشتهاست.
یادآور میشود؛ مرکز فوریتهای اجرایی شهر به صورت شبانه روزی(24 ساعته) پاسخگوی تماسهای شهروندان است.
پایان پیام
تصاویر مرتبط
پورتلتهای تو در تو
- منطقه دو شهرداری قزوین در هفته ای که گذشت
- 2 هزار و 66 متر ترمیم ترانشه معابر در ناحیه شهیدبابایی انجام شده است
- 477 متر مربع از معابر ناحیه شهید بهشتی جدولگذاری شد
- رسیدگی به 42 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 و سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی در سه ماهه دوم سال 1403
- 15375869_1403-7-4.xlsx
- 15003695_1403-7-4.xlsx
- 8909416_1403-7-4.xlsx
- پیاده روسازی هزار و 432 متر از معابر ناحیه شهیدبابایی قزوین
- 6 هزار و 646 متر از معابر ناحیه شهید بهشتی لکه گیری شد
- سنجش و اندازهگیری عوامل زیانآور محیط کار در معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری قزوین انجام شد