Skip to Content

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۸

جا به جایی روزانه ۳ هزار مسافر از پایانه شهید بهشتی به چهارراه نسیم شمال

روزانه افزون بر ۳ هزار مسافر در مسیر شماره ۲، از مبدا پایانه شهید بهشتی (پارک سوار) به مقصد چهارراه نسیم شمال با ۱۱ دستگاه اتوبوس در قزوین جا به جا می شوند.

 

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قروین گفت: روزانه افزون بر ۳ هزار مسافر در  مسیر شماره ۲، از مبدا پایانه شهید بهشتی (پارک سوار) به مقصد چهارراه نسیم شمال با ۱۱ دستگاه اتوبوس در قزوین جا به جا می شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین، سید محمد مهدی تقوی با اعلام این خبر افزود: مسیر شماره "۲" ناوگان اتوبوسرانی قزوین به طول ۹/۲۷ کیلومتر با تعداد ۲۱ ایستگاه روزانه افرون بر ۳ هزار مسافر در شهر جا به جا می کند.

این مسئول گفت: مسیر شماره دو ناوگان اتوبوسرانی قزوین به عنوان یکی از پرتردد ترین مسیرها از پایانه شهید بهشتی( پارک سوار )_ میدان قدس_ چهاراه ولیعصر_ چهارراه طالفانی_  سه راه خیام_ میدلن آزادی  بازار بزرگ _ چهاراه ۲۲ بهمن_ چهارراه دادگستری _ نسیم شمال با تعداد ۱۵ نیم راه و زمان رفت و برگشت حدود ۵۰ دقیقه عبور کرده و مسافران را در شهر مسیرهای خود می رساند.

تقوی در خاتمه بیان کرد: اتوبوس های فعال در این مسیر پیشرو  هستند و با شروع فصل گرما سیستم سرمایشی اتوبوس ها جهت رفاه حال شهروندان تجهیر و راه اندازی شده است به طوریکه ۱۱ دستگاه اتوبوس در این مسیر ماهانه به ۹۰  هزار مسافر خدمات رسانی می کند.

تصاویر مرتبط

پورتلت‌های تو در تو پورتلت‌های تو در تو

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو