Skip to Content

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۹

آموزش مهارت خواندن و نوشتن زبان فارسی به دانش‌آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری و دیرآموز در خانه فرهنگ رز

خانه فرهنگ رزاقدام به برگزاری کلاس آموزش مهارت خواندن و نوشتن زبان فارسی به دانش‌آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری و دیرآموز کودکان نموده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ از آنجا که برخی از دانش‌آموزان پایه ابتدایی دچار اختلال در فراگیری زبان فارسی به ویژه در درس املا هستند لذا خانه فرهنگ رز با توجه به تقاضای بالای خانواده‌ها اقدام به برگزاری کلاس تقویت خواندن و نوشتن برای این دسته از کودکان نموده است.

کلاس رفع اختلالات و مشکلات مربوط به یادگیری زبان فارسی و آموزش املانویسی به دانش‌آموزان ابتدایی روزهای یکشنبه و سه شنبه بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و روزهای پنج شنبه صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در این خانه فرهنگ تشکیل می‌شود.

این کلاس آموزشی با استقبال خوب خانواده‌ها مواجه شده و توسط خانم زمانی از معلمان مقطع ابتدایی با هدف آموزش شناخت درست حروف و تلفظ صحیح آن برای رفع اختلال خواندن و نوشتن کودکان تدریس می‌شود.

گفتنی است، خانواده های دارای فرزندان با اختلال در یادگیری زبان فارسی می‌توانند جهت ثبت نام فرزندان خود به خانه فرهنگ رز مراجعه کرده و یا با شماره ۳۳۵۷۴۰۷۹ تماس بگیرند.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط

پورتلت‌های تو در تو پورتلت‌های تو در تو

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو