مدیر مدیریت بازرسی
سیستم انتشار محتوا
پاسخ به 1057 درخواست شهروندان مبنی بر اخذ استعلامات به صورت الکترونیکی
در بهار 1403 شهرداری قزوین به هزار و 57 درخواست شهروندان، مبنی بر اخذ استعلامات پاسخ داده است.
به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ بیشترین استعلامات اخذ شده از شهرداری قزوین در منطقه سه با 423 درخواست بوده است.
گفتنی است؛ از اوایل سال جاری صدور استعلامات از شهرداری قزوین به صورت الکترونیکی و هوشمندسازی شده است و شهروندان میتوانند بدون مراجعه حضوری به شهرداری از طریق سامانه شهروندسپاری از خدمات الکترونیکی این مهم استفاده کنند و این اقدام در سال جاری به منظور تکریم ارباب رجوع و حذف حضور فیزیکی مراجعان صورت گرفت.
بر اساس این گزارش، همچنین در این مدت دستور تهیه 184 نقشه صادر شده است که بیشترین دستور تهیه نقشه در منطقه یک و چهار با 56 مورد بوده است.
انتهای پیام/
تصاویر مرتبط
پورتلتهای تو در تو
- صدور 38 جلد پروانه ساخت و ساز در سه ماهه اول سالجاری
- پرداخت به موقع عوارض کسب و کار موجب توسعه زیرساخت های شهری می شود
- پرداخت به موقع عوارض نوسازی موجب توسعه زیرساخت های شهری می شود
- بهسازی و بروزرسانی چراغ های راهنمایی و رانندگی جاده نجم آباد
- تداوم اجرای طرح ویژه ایمن سازی محدوده مدارس سطح شهر ونواحی منفصل شهری
- برگزاری دوره آموزشی کاربران طرح ساماندهی آرشیو الکترونیکی اسناد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین
- رفع خطر و تخریب دیوار فرسوده و خطر آفرین در بلوار اسد آبادی
- دومین بازدید مشترک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری صورت گرفت
- برگزاری کارگاه خوشنویسی در خانه فرهنگ رز
- تورگشت شهری ویژه خانواده های سادات در قالب زيارت امامزاده اباذر(ع)برگزار شد