Skip to Content

شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۶

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین،

ترافیک قروین با ۱۲۰ دوربین مدیریت می شود

۱۲۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری به همراه ۴۲ چراغ هوشمند مرکزی ترافیک سطح شهر و تقاطع های قزوین را مدیریت می کنند.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قروین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر افزود: اجرای طرح های ترافیکی را گره گشای وضعیت تردد و بهبود عبور و مرور وسایل نقلیه در یک شهر است. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: ۳۴ دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت در سطح شهر قزوین فعال بوده که از این میان ۲۵ دستگاه دوربین دارای کد پلیس بوده و ۹ دستگاه دیگر نیز در مراحل پایانی اخذ کد پلیس هستند.

وی به وجود پنج دستگاه دوربین فرماندهی و چهار دستگاه چراغ چشمک زن در تقاطع های این شهر اشاره کرد و گفت: طی ماه های گذشته با بهره برداری از طرح کمربندی آیت الله باریک بین (کمربندی شرق) قزوین شاهد کاهش چشمگیر بار ترافیکی در ضلع شمال شرقی شهر و همچنین هفت نقطه ترافیکی شهید مطهری، معلم، باقرآباد، میدان های شیخ حسن نصرالله و ارتش، تقاطع ولیعصر و میدان تهران قدیم شده است.
 
  عرشیان با بیان اینکه، در حال حاضر مرکز شهر قزوین به دلیل وجود بافت فرسوده و مراکز متعدد خرید و خدمات پزشکی و همچنین رشد فزاینده وسایل نقلیه شخصی با ترافیک نیمه سنگین و یا حتی سنگین نیز روبرو است، یادآور شد: مطالعات لازم و مجزایی نیز در این محدوده در دستور کار قرار گرفته و درصدد رفع آن هستیم.

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو