Skip to Content

چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۳

شهردار قزوین،

طراحی و احداث ۴ تقاطع غیر هم سطح موجب کاهش ترافیک در شرق قزوین می شود

طراحی و احداث ۴ تقاطع غیر هم سطح موجب کاهش ترافیک در شرق قزوین می شود و ضرورت دارد مراحل اجرای این پروژه در دستور کار جدی مدیریت شهری قرار گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، مهدی صباغی شهردار قزوین، در جلسه ای که اعضای محترم شورای اسلامی، معاونین شهردار(  حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، معماری و شهرسازی) برگزار شد، گفت: طراحی و احداث ۴ تقاطع غیر هم سطح موجب کاهش ترافیک در شرق قزوین می شود و ضرورت دارد مراحل اجرای این پروژه در دستور کار جدی مدیریت شهری قرار گیرد.

 این مسئول خاطر نشان کرد:  با توجه به اهمیت افزایش نقاط اتصال شهر قزوین به بلوار آیت الله باریک بین (ره) و کاهش ترافیک در محدوده ملاصدرا و شرق قزوین، ضرورت دارد، احداث و بررسی ۴ تقاطع غیر هم سطح  ذیل در دستور  جدی مدیریت شهری قرار گیرد.

صباغی در این نشست تخصصی،  با اشاره به اینکه تقاطع های هم سطح از جمله مکان هایی است که بیشترین تصادفات در آن رخ داده و سبب آلودگی زیست محیطی و ترافیک می شود، افزود:  بدین منظور احداث و تقاطع های غیر هم سطح به منظور کاهش گره های ترافیکی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است که افزایش نقاط اتصال شهر قزوین  به بلوار آیت الله باریک بین(ره) می تواند بخشی از ترافیک موجود در شرق قروین را کاهش دهد. چهار تقاطع به شرح ذیل می باشد

 تقاطع غیر همسطح معلم چگینی 
طراح امتداد معلم تا بلوار آیت الله باریک بین 
طرح تقاطع غیر همسطح بلوار معلم -بلوار آیت ا.. باریک بین ◽️طرح تقاطع غیر همسطح تقاطع ارنجک

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو