Skip to Content

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۴

برگزاری دوره هنری تریکوبافی درفرهنگسرای تخصصی خانواده

برگزاری کلاس تریکوبافی جزو رشته‌های هنری فرهنگسرای تخصصی خانواده پیش‌بینی شده و روزهای دوشنبه هر هفته در دوره آموزشی دو ماهه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ ویژه دختران نوجوان برگزار می‌شود‌.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ تریکوبافی یکی از هنرهای مورد علاقه دختران نوجوان است و فصل تابستان با توجه به تعطیلی مدارس و ایام فراغت زمان مناسبی برای فراگیری این هنر می‌باشد.

بر این اساس برگزاری کلاس تریکوبافی جزو رشته‌های هنری فرهنگسرای تخصصی خانواده پیش‌بینی شده و روزهای دوشنبه هر هفته در دوره آموزشی دو ماهه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ ویژه دختران نوجوان برگزار می‌شود‌.

در این دوره آموزشی، هنرجویان با مراحل مختلف فراگیری هنر تریکوبافی از جمله ابزار و وسایل مورد نیاز از مراحل مقدماتی تا پیشرفته آشنا می‌شوند و در ادامه بافت‌های مختلفی از جمله طرح‌‌های فندقی و طناب آموزش داده می‌شود.

هنرجویان باسلیقه در این دوره آموزشی بافت وسایل مختلف رنگارنگ و زیبایی همچون سبد، کیف و عروسک خرگوشی با کمک مربی توانمند این رشته هنری فرا می‌گیرند.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو