Skip to Content

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۹

امینی خبر داد؛

حضور سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در نمایشگاه مادر و کودک

مهدی امینی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از حضور سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در نمایشگاه مادر و کودک که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود؛ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، امینی رئیس این سازمان عنوان کرد: در این نمایشگاه سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین دارای یک غرفه می باشد که در آن به اجرای برنامه های متنوع برای کودکان با موضوع زیست محیطی می پردازد.

این مسئول با اشاره به این امر که در این نمایشگاه موضوعات متنوعی مورد توجه قرار می گیرد، تصریح کرد: در روزهای 29 خرداد و 4 تیر ماه نمایش های کودکانه با موضوعات مختلف اعم از مباحث آموزش زیست محیطی، تفکیک زباله و ... در این غرفه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از 29 خرداد ماه سال جاری تا 5 تیر ماه دایر بوده و ساعات بازدید از این نمایشگاه 16 الی 22 می باشد.

امینی خاطرنشان کرد: در غرفه سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین برای کودکان برنامه های متنوع از جمله مسابقه نیز برگزار و به برندگان جوایز اهدا می شود.

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو