Skip to Content

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۹

برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع برای گروه‌های سنی متنوع درخانه فرهنگ نواب صفوی

خانه فرهنگ نواب صفوی قزوین هم با برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع برای گروه‌های سنی متنوع به استقبال فصل تابستان می‌رود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ با شروع فصل داغ تابستان تب شروع کلاس های مختلف ویژه کودکان و نوجوانان برای غنی سازی اوقات فراغت تب و تاب بیشتری به خود گرفته است. خانه فرهنگ نواب صفوی قزوین هم با برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع برای گروه‌های سنی متنوع به استقبال فصل تابستان می‌رود.

دوره آموزشی "فن بیان و مهارت‌های ارتباطی" ویژه رده سنی ۶ تا ۱۰ سال با توجه به اثربخشی بالا در افزایش اعتماد به نفس، موفقیت تحصیلی و تقویت هوش هیجانی و کلامی و تاثیر آن در برخورداری از کیفیت زندگی فردی و اجتماعی بالاتر در دوره بزرگسالی، یکی از دوره‌هایی است که برای ایام تابستان برنامه‌ریزی شده است.

این دوره آموزشی روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ با بهره‌مندی از مجری توانمند صدا و سیما آقای حمید حاجی پور با هدف افزایش مهارتهای کلامی و ارتقای توانایی برای برقراری ارتباط با دیگران برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی برای سه ترم ۸ جلسه‌ای برنامه‌ریزی شده و با توجه به شروع این دوره آموزشی از اول تیر ماه علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به خانه فرهنگ شهید نواب صفوی مراجعه نمایند.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط

پورتلت‌های تو در تو پورتلت‌های تو در تو

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو