مدیر مدیریت بازرسی
سیستم انتشار محتوا
سیستم انتشار محتوا
آمار مرکز 137 در آخرین ماه بهار نشان میدهد؛
مرمت آسفالت معابر، بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری
بررسیهای آماری در خردادماه نشان میدهد مرمت آسفالت معابر در صدر درخواستهای شهروندان قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای اجرایی شهر 137؛ بنابر آمار مرکز، در آخرین ماه بهار سال جاری 2 هزار و 486 درخواست ثبت و پیگیری شدهاست.
براساس این داده آماری، مرمت آسفالت معابر، برطرف کردن سدمعبر دستفروشان و خودروهای دوره گرد و نظافت معابر عمومی به ترتیب از جمله پرتکرارترین درخواستهای شهروندان بودهاست.
همچنین در بین سازمانها، مدیریت پسماندها و پارکها و فضای سبز بیشترین درخواستهای شهروندان و کمترین پیامها را به ترتیب سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان زیباسازی و در انتها سازمان ساماندهی مشاغل و فرآوردههای کشاورزی دریافت کردهاند؛ این درحالی است که در بین مناطق چهارگانه، منطقه 2 در صدر ثبت و ارجاع درخواستهای شهروندان بوده که پس از آن به ترتیب مناطق 4، 1 و 3 بیشترین دریافت پیام شهروندان را داشتهاند.
البته قطع درختان خشکیده، هرس شاخههای خشکیده، جمعآوری سگهای بی صاحب، برطرف کردن سدمعبر مغازه داران، تخلفات ساختمانی،جمع آوری خاک ونخالههای ساختمانی، برطرف کردن سدمعبر مصالح ساختمانی و شست شوی مخازن زباله از دیگر درخواستهای پرتکرار بوده که شهروندان در تماس با مرکز 137 مطرح کردهاند.
پایان پیام
تصاویر مرتبط
پورتلتهای تو در تو
- پاسخ به 1057 درخواست شهروندان مبنی بر اخذ استعلامات به صورت الکترونیکی
- تهیه طرح مناسب سازی ساختمان های مهم شهرداری با تمرکز بر معلولین و افراد کم توان در دست تهیه می باشد
- بررسی و کنترل 487هزار و 317 مترمربع نقشه ساختمانی در بهار 1403
- پانزدهمین نشست از سلسله نشستهای تخصصی بازآفرینی شهری برگزار شد
- "رویداد میدان" یک فعالیت فرهنگی مردمی، محله محور، بسترساز و خلاق است
- برگزاری پنجمین جشنواره خوشنویسی غدیر در قزوین
- آئین رونمایی از پوستر رویداد میدان ۳ جشنواره محلات غدیری ۲ برگزار شد
- مرمت آسفالت معابر، بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری
- باز طراحی پروژه بازار روز مهدیه صورت گرفت
- دستور توقف هزار و 415 پروژه ساختمانی از سوی شهرداری قزوین به دلیل مغایرت فنی با ضوابط شهرسازی صادر شد