Skip to Content

جمعه ۱۴۰۳/۰۴/۰۱

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد،

افزایش 35 درصدی تقاضای سرویس مدارس در قزوین

در حال حاضر 800 خودرو حمل و نقل دانش اموزی سرویس مدارس در شهر قزوین فعال است که 85 درصد از رانندگان این خودروها بانوان هستند.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردادی قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر افزود : امسال نسبت به سال گذشته تقاضای سرویس  حمل و نقل دانش آموزی 35 درصد افزایش داشته است و شهرداری قزوین در حال  برنامه ریزی های لازم جهت  تامین خودرو ، تامین راننده ، تامین قیمت بهینه می باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه اولیا دانش آموزان نزدیکترین مدرسه به محل زندگی  انتخاب نمایند، گفت: تقاضای سرویس مدارس در 6 کیلومتر 50 درصد ، 3 کیلومتر 40 درصد، 9 کیلومتر 10 درصد گزارش شده است با توجه به اینکه مبنای محاسبه  نرخ کرایه سرویس مدارس دانش آموزی بر اساس کیلومتر، متوسط مجموع رفت و برگشت هر سرویس است دانش اموزان با ثبت نام در مدارس نزدیک به محل زندگی  خود هزینه کمتری پرداخت خواهند.

عرشیان با بیان اینکه شهرداری می بایست به آموزش رانندگان سرویس مدارس هر سه ماه یک بار اهتمام جدی داشته باشد، گفت: با توجه به اهمیت بسیار زیاد سلامت اخلاقی و فراهم شدن شرایط امن برای دانش آموزان برگزاری کلاس ها با  تمرکز بر رفتار رانندگان با دانش آموزان و همچنین خطرات و مقررات در دستور کار جدی قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین  از یک میلیون سفر در شهر قزوین در سه پیک صبحگاهی ، ظهرگاهی، عصر گاهی خبر داد و گفت: امنیت دانش آموزان، کاهش مشکلات ترافیکی، کاهش هزینه های خانواده ها، دارا بودن گواهینامه فنی و... از جمله  مزایای  استفاده از سرویس مدارس می باشد.

عرشیان در خاتمه بیان کرد:  مهلت ثبت نام دانش اموزان در سامانه پایش حمل و نقل دانش اموزی (سپند ) تا تاریخ  ۱۵ تیر ماه تمدید شد. ثبت نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می شود والدین و وانش آموزان می توانند با مراجعه به آدرس 
Https://irtusepand.ir
نسبت به ثبت نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام نمایند.

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو