Skip to Content

چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۸

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری خبر داد:

خط کشی و رنگ آمیزی ایستگاه های تاکسی در آستانه بازگشایی مدارس

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تجدید خط کشی و رنگ آمیزی و نصب گل میخ ایستگاه های تاکسی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا اظهار کرد: با توجه به این که خط کشی ایستگاه های تاکسی شهر بر اثر رفت و آمد خودروها به مرور زمان محو و کمرنگ می شود، در آستانه بازگشایی مدارس، تجدید خط کشی و رنگ آمیزی و نصب گل میخ ایستگاه های تاکسی در سطح شهر به پایان رسید.
وی ادامه داد: این اقدام علاوه بر روان سازی ترافیک، نظم بخشی به فعالیت تاکسی ها و مشخص شدن حریم ایستگاه های تاکسی، موجب ارتقای سیما و منظر بصری می شود و در کاهش بار ترافیکی شهر تأثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه یادآور شد: با توجه به این که مطابق قانون هر گونه توقف و نقض حریم ایستگاه های تاکسی توسط خودروهای دیگر مطلقاً ممنوع است، از شهروندان انتظار داریم با رعایت مقررات و همچنین رعایت حریم ایستگاه های تاکسی، در بهبود وضعیت ترافیکی شهر سهیم باشند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو