جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۰

بازدید حق شناس عضو شورای اسلامی شهر قزوین و رئیس کمیسیون خدمات شهری ازناحیه امامزاده علی ، محله شهید بهشتی (باغ نشاط)

معاون عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین که دراین بازدید وی را همراهی می کرد،گفت: بیشتر تمرکز مدیریت منطقه یک توجه به محله های کمتر برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین،در این بازدید جانی مدیر عامل سازمان ترافیک ، جمشید آقاجانی معاون عمرانی منطقه یک،دوستی نسب رئیس امور نواحی و امینی رئیس ناحیه امامزاده علی به همراه محسن حق شناس نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین حضور داشتند افزود : تاکید مدیریت منطقه یک  رعایت عدالت و رسیدن خدمات به همه شهروندان در منطقه است و این موضوع برای ما به عنوان یک اصل مهم همیشه در راس کارها و تصمیمات قرار دارد.

وی اضافه کرد: تلاش مدیریت در منطقه توجه و تمرکز به محلاتی بوده که کمتر برخوردار و محروم هستند.

معاون عمرانی افزود: در منطقه یک علاوه بر اینکه بیشتر تلقی بر این است که منطقه برخوردار است اما ما محلاتی داریم که شاید به جرات می توان گفت در هیچ نقطه شهر هم نمونه های آن وجود ندارد.

آقاجانی  با اشاره به اینکه محلاتی مانند شهید بهشتی از محلات کمتر توسعه یافته  منطقه هستند خاطر نشان کرد:این محلات از جمله محدوده های در حال توسعه منطقه یک هستند که در حریم شهر قرار دارند و باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشیم

این مقام مسئول افزود: از ابتدای سالجاری پروژه هایی مانند سالن ورزشی در این محله احداث خواهد شد و نسبت به جمع آوری نخاله ها ، جدول گذاری ، آسفالت  معابرو اصلاح هندسی ورودی و خروجی این محله  اقدام می شود.اما این به این معنا نیست که در سایر محلات کوتاهی وجود داشته بلکه این مناطق نیاز به توجه ویژه دارد.

آقاجانی ادامه داد: پروژه های در دست اقدام ما به چند بخش تقسیم می شود که تعدادی از انها پروژه های نگهداشت است که شامل آسفالت، لکه گیری، جدول، دریچه ها و... بوده است.این پروژه ها به طور دائم در حال انجام است.

معاون عمرانی شهرداری منطقه یک افزود : در حال حاضر ما روزانه در ۳۰ نقطه کار لکه گیری انجام می دهیم که هدفمان این است کار بدون مشکل انجام شود.برنامه بر این است که کارهایی که انجام می دهیم در جهت رفع مشکلات روزمره مردم باشد.

 

آقاجانی در پایان افزود: تلاش کردیم سرانه فضاهای فرهنگی و اجتماعی این محلات افزایش پیدا کند.

در این دیدار همچنین محسن حق شناس رئیس کمیسیون خدمات شهری با اهالی این محله دیدار و از مشکلات و در خواستهای آنان آگاه گردید و از مدیران شهری در خواست کرد نسبت به برطرف کردن مشکلات اهالی شهرک شهید بهشتی اهتمام لازم را داشته باشند.

وی همچنین بر اصلاح هندسی ورودی و خروجی شهرک شهید بهشتی تاکید و از مدیرعامل سازمان ترافیک در خواست کرد در کمترین زمان ممکن نسبت به حل این مسئله تلاش کند. 

تصاویر مرتبط