جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۰

وثوق نیا خبر داد:

ادامه اجرای طرح رفع گره های ترافیکی و ساماندهی مقابل میدان میوه و تره بار

محمدرضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ادامه اجرای طرح رفع گره های های ترافیکی و ساماندهی و انتظام بخشی مقابل میدان میوه و تره بار با همکاری پلیس راهور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: با توجه به این که بی نظمی های حاصل از توقف غیرمجاز کامیون های باری و خودروهای شخصی در مقابل سردر ورودی میدان میوه و تره بار موجب انسداد شدید ترافیکی شده و این ترافیک به بلوار جمهوری اسلامی نیز سرایت می کند، طرح رفع گره های ترافیکی و ساماندهی مقابل میدان میوه و تره باراز طریق اعمال قانون خودروها و کامیون های باری که مقابل میدان میوه و تره بار به طور غیرمجاز توقف کرده اند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 خودروی گشت و بازرسی حوزه بار سازمان تاکسیرانی به همراه پلیس راهور نسبت به اعمال قانون خودروهایی که در مقابل سردر ورودی میدان میوه و تره بار به طور غیرمجاز توقف کرده اند اقدام می نمایند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: این طرح که در راستای حمایت از حقوق شهروندان و غرفه داران میدان میوه و تره بار به اجرا درآمده، علاوه بر روان سازی ترافیک در بلوار جمهوری اسلامی، موجب تسهیل در تردد خودروهای خدمت رسان، مانند خودروی آتش نشانی و اورژانس در مقابله با حوادث احتمالی در این خیابان می شود.
وثوق نیا یادآور شد: با توجه به این که توقف غیرمجاز خودروها و کامیون های باری در ایستگاه اتوبوس جنب میدان میوه و تره بار نیز موجب ترافیک در خیابان منتظری می شود، پاکسازی این ایستگاه از طرق اعمال قانون خودروهای متخلف به طور مداوم در دستور کار عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط