جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۹

همزمان با فرارسیدن فصل گرما انجام می شود؛

شست و شوی مخازن زباله سطح شهر قزوین

امینی، رئیس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين افزود: با توجه به اينکه به فصل تابستان نزديک مي شويم، طرح ویژه شست و شوی مخازن مکانیزه سطح شهر آغاز و تعداد دفعات شست و شو افزایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ مهدی امینی اظهار کردکرد: فرارسیدن فصل گرما موجب بروز مشکلاتی در زمینه مخازن زباله ها در سطح شهر می شود که  از مهم ترین آن ها میتوان به انتشار بوی نامطبوع در نزدیکی مخازن و شیوع انواع بیماری ها اشاره کرد.

وی ادامه داد: عدم توجه شهروندان در نحوه صحيح تخليه زباله و زمان تعيين شده جهت انتقال آن به مخازن، موجب توليد شيرابه، ایجاد بوي نامطبوع و همچنين رشد ميکروب‌ها و انتشار بيماري‌ها در این فصل می شود. شهروندان نقش بسزایی در کنترل این موضوع ایفا می کنند.

این مسئول با  اشاره به اجرای طرح شست و شوی مخازن زباله، تاکید کرد: در پی اجرای طرح ویژه شست و شوی مخازن مکانیزه سطح شهر در این فصل، توسط ۶ دستگاه خودروی مخزن شو،  حدود 500 مخزن در شبانه روز شست و شو می شود.

امینی یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع، اجرای این طرح تا پایان تابستان ادامه دارد و اعتبار کافی برای تأمین امکانات مورد نیاز تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین بیان کرد:مخازن مکانیزه معابر پرتردد سطح شهر هر 3 روز یک بار و باقی معابر به صورت هفتگی شست و شو میشود؛ لازم به ذکر است که در مجموع 3 هزار و 700 مخزن زباله مکانیزه در سطح شهر وجود دارد.

 

انتهای خبر

تصاویر مرتبط