جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۷

همزمان با برگزاری جشن عید سعید غدیر خم صورت گرفت؛

پاکسازی و لایروبی خیابان شهدا

همزمان با برگزاری جشن مهمونی بزرگ غدیر در خیابان شهدا، سازمان مدیریت پسماند شهرداری نسبت به ارائه خدمات ویژه از جمله پاکسازی، شست و شو و لایروبی این مسیر اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین مهدی امینی افزود: شست وشوی خیابان شهدا، پیاده رو و مخازن و انهار خیابان شهدا جهت آماده سازی برای برگزاری مراسم به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و در راستای تأمین نیاز شهر برای حفظ تنظیف شهری از جمله اقدامات این سازمان است.

وی تصریح کرد:  15مخزن مکانیزه  25و  مخزن میلگردی در طول مسیر جانمایی شد و 30 نیرو جهت پاکسازی مسیر پس از اتمام جشن و 24 نیرو حین برگزاری جهت نظافت ، رفت و روب و شست وشوی مسیر و مخازن در خیابان شهدا مستقر شدند.

 وی ادامه داد: همچنین حین برگزاری مراسم عید غدیر نیز پاکبانان در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات و رفت و روب گام برداشته و در طول برپایی جشن مسیر خیابان شهدا را پاکسازی کردند.

امینی با اشاره به این موضوع که هنگام برگزاری این مراسمات میزان تولید زباله افزایش پیدا میکند تصریح کرد: پس از اتمام جشن غدیر نیز خیابان شهدا به طور کامل پاکسازی  و شست و شو شد.

این مسئول با تأکید بر این موضوع که بعد از پایان جشن غدیر نیز سازمان مدیریت پسماند نسبت به لایروبی انهار خیابان شهدا اقدام کرده است؛ خاطرنشان کرد: این اقدامات با هدف جلب رضایت شهروندان، حفظ تنظیف شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در این ایام صورت گرفته است.

 

 انتهای پیام/

تصاویر مرتبط