جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۷

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین

تأمین خودروهای مورد نیاز انتخابات ریاست جمهوری توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تأمین خودروهای مورد نیاز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با تخصیص بیش از 750 دستگاه تاکسی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، محمدرضا وثوق نیا افزود: با توجه به این که همواره در دوره های مختلف انتخابات، تأمین خودروهای مورد نیاز حمل و نقل و جا به جایی عوامل اجرایی، عوامل نظارتی و بازرسان انتخابات و صندوق های رأی بر عهده سازمان تاکسیرانی بوده است، در این دوره از انتخابات نیز 750 تاکسیران، با عوامل اجرایی و عوامل نظارت انتخابات ریاست جمهوری همکاری نزدیک خواهند داشت.  

وی اظهار داشت: یک ماه پیش از برگزاری انتخابات، طی فراخوان و هماهنگی های به عمل آمده، از تاکسیرانانی که مایل به همکاری با برگزارکنندگان انتخابات بودند ثبت نام به عمل آمد و بیش از 750 تاکسیران آمادگی خود را برای همکاری با عوامل برگزارکننده انتخابات اعلام نمودند.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد: با برنامه ریزی های به عمل آمده، به ازاء هر صندوق رأی یک تاکسی جهت جا به جایی عوامل برگزاری انتخابات حضور خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات، ۱2 نفر از پرسنل سازمان تاکسیرانی نیز وظیفه‌ی ایجاد هماهنگی بین عوامل اجرایی و رانندگان تاکسی را بر عهده خواهند داشت.

 

وثوق نیا در خاتمه افزود: تاکسیرانان با توجه به ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره با شهروندان و ایفای نقش ارزنده در مناسبت های اجتماعی، از سرمایه های ارزشمند شهر محسوب می شوند و علاوه بر این که نمونه امانتداری و پاکدستی در جامعه هستند به درستی و شایستگی عنوان سفیران فرهنگی شهر را نیز از آن خود ساخته اند.

 

پایان پیام

تصاویر مرتبط