جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۳

برجی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین:

تشکیل کارگروه مشترک فرهنگی برای تدوین و اجرای برنامه‌ها ضروری است

آیین رونمایی از پوستر رویداد میدان ۳ و جشنواره محلات غدیری ۲ که با حضور حجت الاسلام خضری امام جمعه موقت قزوین و دبیر جبهه فرهنگی در سالن جلسات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ حسین برجی در آیین رونمایی از پوستر رویداد میدان ۳ و جشنواره محلات غدیری ۲ که با حضور حجت الاسلام خضری امام جمعه موقت قزوین و دبیر جبهه فرهنگی در سالن جلسات این سازمان برگزار شد؛ بیان کرد: برنامه ۵ ساله‌ای که برای سازمان تدوین کرده‌ایم دارای دو سند بالادستی مهم شامل کتاب دغدغه‌های فرهنگی و کتاب تمدن اسلامی مقام معظم رهبری است که چکیده و خلاصه این برنامه ۵ ساله در بحث برون‌سازی فعالیت‌ها، موضوع حمایت جدی از حلقه‌های میانی است.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب در کنار گستردگی و توسعه فضای حرکتی در اجرای فعالیت‌های مشارکتی، به عمق بخشی و محتوابخشی برنامه‌ها هم توجه کرد و لازمه آن شکل‌گیری دبیرخانه یا یک کارگروه مشترک برای بررسی موضوعات و رفع اشکالات، تعیین زمینه‌های فعالیت و برنامه ریزی جهت اجرای برنامه‌ها از ماه‌ها پیش از زمان تقویم مناسبت‌هاست تا در روز موعود شاهد برگزاری رویداد و برنامه‌ای باشکوه باشیم.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: باید یک تقویم زمانی با محوریت چندین مناسبت مهم در طول سال تدوین شود و یک گروه برنامه‌ریزی متخصص و توانمند شکل بگیرد تا متناسب با آن، برنامه‌های متنوع و جذاب اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ریل‌گذاری مناسب فرهنگی در شهر قزوین صورت بگیرد و در تقویم مناسبت‌ها به شکل ثابت گنجانده شود حتی با تغییر مدیریت‌ها، همچنان فعالیت‌های فرهنگی تداوم خواهد یافت.

برجی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انجام شده در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: سال گذشته نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان برنامه تعریف و اجرا کردیم و بودجه فرهنگی سازمان محقق شد و امسال این رقم به ۱۲۰ میلیارد تومان ارتقا یافته است.

وی تاکید کرد: قطعا حجم کارها را در حوزه‌های مختلف فعالیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین افزایش خواهیم داد و تا جایی که مقدور است در مباحث مالی هم پشتیبانی و حمایت جهت برگزاری برنامه‌ها صورت خواهد گرفت. گفتنی است، در پایان این مراسم از محلات برتر در اجرای طرح میدان تجلیل به عمل آمد.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط