جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۰

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

دوره آموزشی مباحث شهرسازی در شهرداری قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد: دوره آموزشی با موضوع «مباحث شهرسازی» ویژه مسئولان و کارشناسان حوزه‌‌های شهرسازی، اجرائیات، اجرای احکام، معاونت شهرسازی و معماری، مناطق چهارگانه، سازمان نوسازی و بهسازی، سازمان خدمات طراحی و سازمان زیباسازی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ مهران سعیدی با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با موضوع «مباحث شهرسازی» به‌مدت 2 جلسه و با مشارکت 100 شرکت‌کننده از سوی امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزش‌یابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی در تیرماه سال‌جاری در سالن حضرت قائم (عج) شهرداری قزوین برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و توانمندسازی کارکنان حوزه شهرسازی مجموعه مدیریت شهری برشمرد و افزود: این کارگاه آموزشی با ارائه سرفصل‌هایی نظیر سدمعبر، تجهیز کارگاه، شکایت هم‌جواری‌ها، کد ارتفاعی، برو کف، آشنایی با انواع تخلفات ساختمانی، رفع اشرافیت و گودبرداری غیرمجاز برگزار شد.

سعیدی در خاتمه افزود: این کارگاه آموزشی به‌صورت حضوری و کارگاهی برگزار و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره آموزشی می‌شوند.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط