جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۲

با هدف بهبود وضعیت عملکرد ایستگاه های پسماند؛

مسئولان ایستگاه های شش گانه مدیریت پسماند ارزیابی می شوند

امینی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: باهدف ارتقاء سطح کیفی عملکرد ایستگاه های شش گانه سازمان مدیریت پسماند ، مسئولان ایستگاه ها مورد ارزیابی قرار می گیرند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ مهدی امینی با اعلام این خبر افزود: یکی از مهم ترین اقدامات این سازمان ارزیابی عملکرد ایستگاه های شش گانه می باشد که در روند ارائه خدمات بهتر نیز موثر است.

وی ادامه داد: هر ماه عملکرد ایستگاه های پسماند مورد بررسی قرار می گیرد و ایستگاه ها بر اساس نوع عملکرد و ارائه خدمات رتبه بندی می شوند.

این مسئول بیان کرد: این رتبه بندی موجب شناخت نقاط قوت و ضعف هر ایستگاه شده و دستاورد آن رفع معضلات و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می باشد و روند انجام امور محول شده به ایستگاه ها را تسهیل می کند.

امینی یادآور شد: هر ماه شاهد تلاش مضاعف مسئولان ایستگاه ها برای رفع مشکلات و نقاط ضعف در اجرای امور هستیم و این موضوع موجب ارتقاء سطح عملکرد ایستگاه ها و  ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان شده است.

 رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با تأکید بر این موضوع که جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات مطلوب در حوزه مدیریت پسماند از مهم ترین اهداف این سازمان است ، گفت: تمام کارکنان سازمان مدیریت پسماند در تلاش هستند که با برنامه ریزی مدون معضلات و مشکلات شهری در این حوزه رفع شود.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط