جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۳

۱۳۵ مورد مراجعه مردمی به ناحیه مینودر ثبت شد

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین از ثبت ۱۳۵ مورد مراجعه مردمی به ناحیه مینودر و بررسی درخواست‌های شهروندان در مدت خرداد امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی ضمن اشاره به عملکرد ناحیه مینودر و کوثر در مدت خرداد ماه امسال اظهار کرد: در راستای تقویت تعاملات و اهمیت بررسی مشکلات شهروندان، بستری برای این مهم در شهرداری منطقه سه فراهم شده که خرداد ماه امسال ۱۳۵ مورد مراجعه مردمی به ناحیه مینودر به صورت تلفنی، مکاتبه‌ای، حضوری و از طریق سامانه ۱۳۷ ثبت گردیده است.

وی بیان کرد: در مدت مذکور حدود ۱۷۵ مترمربع لکه گیری آسفالت و ترمیم ترانشه در معابر این ناحیه انجام شده که در راستای تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان موثر می‌باشد.
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: شناسایی و پیگیری ۳۲ مورد از مشکلات ناحیه مینودر که مربوط به سایر سازمان‌ها و ادارات بوده از دیگر اقدامات انجام شده در این ناحیه محسوب می‌شود.
پوریوسفی عنوان کرد: خرداد امسال ۱۶۰ مترمربع پیاده روسازی آسفالت و کفپوش در ناحیه مینودر و کوثر انجام شده که در راستای کسب رضایتمندی شهروندان صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: ترمیم و نصب جداول، مرمت دریچه‌ها و پل‌های فلزی و... نیز از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده در ناحیه مینودر محسوب می‌شود.
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط