جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۹

برگزاری مراسم افتتاحیه کلاس‌های تابستانی در خانه فرهنگ رز

همزمان با برگزاری جشن عید غدیر، طرح تابستانه دختران نوجوان گروه "بهترین خودت باش" در خانه فرهنگ رز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ همزمان با برگزاری جشن عید غدیر، طرح تابستانه دختران نوجوان گروه "بهترین خودت باش" در خانه فرهنگ رز افتتاح شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 قزوین حضور داشتند، برگزاری کلاس‌های تابستانی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت با تشکیل کلاس‌های متنوع علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و سایر موضوعات مورد علاقه کودکان و نوجوانان به طور رسمی آغاز شد.

برگزاری مسابقات ورزشی، ساخت سازه‌های دستی خلاقانه با مواد بازیافتی، سخنرانی معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین با محوریت فلسفه برگزاری جشن عید غدیر در راستای نهادینه سازی ارزش‌های دینی در میان کودکان و نوجوانان همچنین تبیین لزوم بهره مندی از فرصت تابستانی جهت توانمندسازی در حوزه‌های مختلف و ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

همچنین در این مراسم افتتاحیه طرح تابستانی اوقات فراغت، خانم سلیمانی از مجموعه سراج به بیان مطالبی در خصوص سواد رسانه برای مصونیت دانش‌آموزان از آسیب‌های فضای مجازی پرداخت.

اجرای مولودی خوانی و پذیرایی در محفلی شاد و صمیمانه از دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم بود که با استقبال و نشاط کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم همراه بود.

گفتنی است؛ نزدیک به ۹۰ دختر نوجوان در گروه "بهترین خودت باش" کانون فرهنگ رز قزوین عضویت داشته و از فعالیت‌های متعددی که به مناسبت‌های مختلف برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، بهره‌مند می‌شود.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط