جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قروین خبر داد،

طرح توقیف ساعتی خودروهای متخلف در قروین اجرا شد

بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی حادثه ساز در ۴۸ ساعت گذشته در قزوین توقیف و اعمال قانون شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قروین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر افزود: در راستای کاهش تصادفات، طرح توقیف ساعتی خودروهای حادثه ساز با همکاری پلیس راهور در سطح شهر  قزوین اجرا شد.

این مسئول تصریح کرد: با هدف کنترل و کاهش تصادفات درون شهری، خودروی های دارای دو تخلف همزمان، سرعت غیر مجاز و سبقت یا  استفاده از تلفن همراه توقیف و اعمال قانون شدند.

عرشیان ادامه داد: طرح توقیف خودروهای متخلف به مدت  ۴۸ ساعت در قزوین آغاز شده است و رانندگان دارای دو تخلف همزمان جریمه اعمال قانون و در گواهینامه این رانندگان نمره منفی ثبت خواهد شد. 

وی خاطر نشان کرد:  مرکز کنترل ترافیک شهرداری قروین به صورت شبانه روزی با استفاده از دوربین های کنترل سرعت و نظارت تصویری نسبت  ثبت و ضبط تصاویر رفتارهای پر خطر رانندگان درون شهری قزوین اقدام می کند.

این مقام مسئول گفت : برای ارتقای امنیت اجتماعی و ایمنی معابر ناشی از رفتارهای پر خطر رانندگی طرح توقیف ساعتی خودروهای متخلف ادامه دارد، رانندگان محترم با سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی در معابر شهری نمایند چرا که رعایت این مهم به حد زیادی می‌تواند از بروز تصادفات و بروز ترافیک و بی نظمی در شهر قزوین جلوگیری نماید.

عرشیان در خاتمه بیان کرد: ضروری است، دستگاه های دارای تکلیف با استفاده از ظرفیت های مردمی و با محوریت «رفتارهای اجتماعی که بالاترین رتبه را در پرونده قضایی دارند و جرائم مربوط به تصادفات در جهت فرهنگ سازی و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی اقدامات جدی و سنجیده انجام دهند.

تصاویر مرتبط