جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۳۱

به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین صورت می گیرد،

جمع آوری پسماندهای خشک با استفاده از برنامه "بهروب"

امینی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین افزود: شهروندان می توانند با نصب و استفاده از برنامه "بهروب" پسماند های خشک و قابل بازیافت خود را بفروشند .

امینی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین افزود: شهروندان می توانند با نصب و استفاده از برنامه "بهروب"  پسماند های خشک و قابل بازیافت خود را بفروشند .

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین ، مهدی امینی رئیس این سازمان عنوان کرد: اپلیکیشن بهروب یکی از برنامه های طراحی شده برای تسهیل در جمع آوری پسماند های خشک و قابل بازیافت شهروندان است که  در حال فعالیت می باشد.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند این برنامه را از بازار دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کنند و با ثبت نام و ارسال آدرس در این اپلیکیشن زمان تحویل پسماند را مشخص کنند .

این مسئول ادامه داد: در مرحله بعد ناوگان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در زمان مقرر با حضور در آدرس ذکر شده پسماند خشک و قابل بازیافت شهروندان را خریداری  می کند.

امینی به این موضوع که  وجه قابل پرداخت به شهروندان به کیف پول دیجیتال آن ها واریز می شود تاکید و اضافه کرد: استفاده از این اپلیکیشن بهترین روش برای جمع آوری پسماند های خشک و قابل بازیافت در کم ترین زمان و با بهره وری بالا می باشد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند گفت: این سازمان برای اطلاع رسانی و آشنایی بیشتر شهروندان با این نرم افزار نسبت به تبلیغات محیطی بر روی سازه های موجود در سطح شهر،  نصب پوستر بر روی خودروهای ناوگان مدیریت پسماند، نصب پوستر در ناوگان اتوبوسرانی با محوریت آشنایی شهروندان به صورت مستقیم با این برنامه  و اطلاع رسانی در فضای مجازی اقدام کرده است.

 

تصاویر مرتبط