جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

برگزاری آیین افتتاحیه "کارگاه توانمندسازی دختران نوجوان" در خانه موزه آیت‌الله ابوترابی

آیین افتتاحیه کارگاه توانمندسازی دختران نوجوان همزمان با شروع مراسمات عزاداری دهه ی دوم ماه محرم با همت خانه فرهنگ رز قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ آیین افتتاحیه کارگاه توانمندسازی دختران نوجوان همزمان با شروع مراسمات عزاداری دهه ی دوم ماه محرم با همت خانه فرهنگ رز قزوین برگزار شد.

در این آیین که با حضور جمعی از دختران و مادران "گروه بهترین خودت باش" در خانه موزه آيت الله ابوترابی واقع در خيابان شهدا (سپه) قزوين برگزار شد، برنامه‌های متنوعی به اجرا درآمد.

با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده "کارگاه توانمندسازی دختران نوجوان" از دوشنبه هفته جاری با محوریت موضوعات متنوع و مختلف متناسب با اقتضائات روز جامعه تشکیل خواهد شد.

مباحث انگیزشی، هویت بخشی، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در میان دختران نوجوان برای ارتقای توانمندی‌های فردی و اجتماعی از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه توسط مربیان و مشاوران توانمند ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ اجرای مراسم سخنرانی با محوریت معرفی بهتر مباحث قابل ارائه در کارگاه توانمندسازی دختران نوجوان همچنین اهمیت ترویج نهضت حسینی، نوحه خوانی، سینه‌زنی و پذیرایی از دیگر بخش‌های جانبی این مراسم بود.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط